Subject: Küsimused GDPRi kohta
From: "Margret Siilbaum" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 27 Jan 2025 16:27:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meil on mõned küsimused GDPRi ja andmekaitse kohta üldiselt.

1.	Millised järgnevatest andmetest, mida kogume füüsilistest
isikutest klientidelt, kuuluvad GDPR mõistes isikuandmete alla ja peame
kustutama/muutma mitteidentifitseeritavaks juhul, kui meilt seda
palutakse?

a.	Nimi
b.	Isikukood
c.	Telefoninumber
d.	E-posti aadress
e.	Aadress
f.	Ettevõtte nimi ja ametikoht
g.	Arveldusarve andmed
h.	Päringute tekstid

2.	Millised andmekaitsemäärused kohalduvad juriidilistele isikutele?
3.	Milline peaks olema säilitustähtaeg andmetele, mis ei ole seotud
raamatupidamisseadusest tulenevate piirangutega?

Heade soovidega

Margret Siilbaum | Ärikliendihaldur

Raatuse 20 Tartu 51009 | Peterburi tee 2f Tallinn 11415

Tel: +372 628 0000 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.astrobaltics.eu/> www.astrobaltics.eu